Search Knowledge Base Articles
Wyróżnij się, albo zgiń. Skuteczny email marketing na święta (Freshmail)
Protipy:
1) PROMOCJA, DARMOWY, KUP TERAZ, OFERTA SPECJALNA. Jeżeli chcesz używać tego typu zwrotów, warto umieszczać je w formie grafiki - póki co większość filtrów nie potrafi czytać polskich obrazków. Filtry te uważają również na wszelkie próby obchodzenia ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Chodzi o próbę przesłania w treści wiadomości tekstów w stylu: „adres pochodzi z ogólnodostępnej bazy”, „to nie jest informacja handlowa w myśl..”, „niezainteresowanych przepraszamy”, „nie stanowi oferty w rozumieniu” itp.
2) Gdy musisz użyć w wiadomości grafiki, zawsze zwracaj uwagę, by jej stosunek do treści był równy 50:50. Możesz wykorzystać do tego celu stopkę na końcu wiadomości, w której w formie tekstowej umieścisz informacje o swojej firmie.
3) Pamiętaj także o dodaniu tekstów alternatywnych pod obrazkami (tzw. ALT’y), które zostaną wyświetlone, gdy program pocztowy będzie blokował wyświetlanie grafik.
4) Jak pokazują nasze badania, tematy maili, które zawierają do dwóch słów są najchętniej czytane. Jeśli zawierasz więcej znaków, czyli ok. 25-70, pamiętaj, że urządzenia mobile mają ograniczoną ich liczbę (ok. 40).
5) Jeśli chcesz, aby preheader się nie wyświetlał, a za Twoim tematem było białe tło możesz użyć sztuczki. Dodaj wielokrotnie twardą spację w postaci kodu &nsbp;&zwnj.
6) CTA mailingu powinno znajdować się ponad linią załamania mailingu - to obszar któremu odbiorcy po- święcają 80% swojej uwagi. Dla zwiększe- nia efektu możesz umieścić dwa CTA w treści: na początku oraz na końcu tekstu jako przypomnienie;
7) CTA mailingu powinno być napisane w pierwszej osobie liczby pojedynczej, czyli np. “Wchodzę” zamiast “Wejdź”. Zastosowanie tej praktyki w CTA może zwiększyć klikalność nawet o 90%!;
8) CTA mailingu informuje odbiorcę, gdzie zostanie skierowany lub co stanie się po kliknięciu (np. Pobierz darmowy ebook). Taka forma dużo lepiej się sprawdza niż enigmatyczne “Kliknij tutaj”;
9)
1) PROMOCJA, DARMOWY, KUP TERAZ, OFERTA SPECJALNA. Jeżeli chcesz używać tego typu zwrotów, warto umieszczać je w formie grafiki - póki co większość filtrów nie potrafi czytać polskich obrazków. Filtry te uważają również na wszelkie próby obchodzenia ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Chodzi o próbę przesłania w treści wiadomości tekstów w stylu: „adres pochodzi z ogólnodostępnej bazy”, „to nie jest informacja handlowa w myśl..”, „niezainteresowanych przepraszamy”, „nie stanowi oferty w rozumieniu” itp.
2) Gdy musisz użyć w wiadomości grafiki, zawsze zwracaj uwagę, by jej stosunek do treści był równy 50:50. Możesz wykorzystać do tego celu stopkę na końcu wiadomości, w której w formie tekstowej umieścisz informacje o swojej firmie.
3) Pamiętaj także o dodaniu tekstów alternatywnych pod obrazkami (tzw. ALT’y), które zostaną wyświetlone, gdy program pocztowy będzie blokował wyświetlanie grafik.
4) Jak pokazują nasze badania, tematy maili, które zawierają do dwóch słów są najchętniej czytane. Jeśli zawierasz więcej znaków, czyli ok. 25-70, pamiętaj, że urządzenia mobile mają ograniczoną ich liczbę (ok. 40).
5) Jeśli chcesz, aby preheader się nie wyświetlał, a za Twoim tematem było białe tło możesz użyć sztuczki. Dodaj wielokrotnie twardą spację w postaci kodu &nsbp;&zwnj.
6) CTA mailingu powinno znajdować się ponad linią załamania mailingu - to obszar któremu odbiorcy po- święcają 80% swojej uwagi. Dla zwiększe- nia efektu możesz umieścić dwa CTA w treści: na początku oraz na końcu tekstu jako przypomnienie;
7) CTA mailingu powinno być napisane w pierwszej osobie liczby pojedynczej, czyli np. “Wchodzę” zamiast “Wejdź”. Zastosowanie tej praktyki w CTA może zwiększyć klikalność nawet o 90%!;
8) CTA mailingu informuje odbiorcę, gdzie zostanie skierowany lub co stanie się po kliknięciu (np. Pobierz darmowy ebook). Taka forma dużo lepiej się sprawdza niż enigmatyczne “Kliknij tutaj”;
9)
Did you find this article useful?
Related Articles
-
CTA
CTA examples and best practice https://www.smashingmagazine.com/2009/10/call-to-action-buttons-examples-and-best-practices/...
-
DESIGN: 23 VISUAL PRINCIPLES FOR DESIGNING MORE PERSUASIVE
http://unbounce.com/docs/Unbounce-Attention-Driven-Design.pdf...
-
call-to-action-examples - fajowe przyklady 31 szt
https://blog.hubspot.com/marketing/call-to-action-examples...
-
https://www.wordstream.com/blog/ws/2014/10/20/call-to-action-examples
...
-
Eyetracking w email marketingu - edisonada - raport
http://edisonda.pl/wiedza/wp-content/uploads/2018/03/Eyetracking-w-e-mail-marketingu-2013.pdf...